معاون امور کنسولی وزارت خارجه گفت: تاکنون بیش از 1550 هزار ویزا صادر شده است.

تاکنون بیش از 1550 هزار ویزا صادر شده است

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن قشقاوی عضو ستاد مرکزی اربعین و معاون کنسولی وزارت خارجه در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات صورت گرفته در مورد زائران اربعین حسینی اظهار داشت: آماری که تاکنون در دست داریم حکایت از آن دارد که تا عصر روز گذشته بیش از 1550 هزار ویزا صادر شده و تا روز گذشته روند صدور ویزا به صفر رسیده و این بدان معناست که اگر مدارک ارائه می‌شد امکان دریافت بیشتر ویزا بود.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص امکان تردد بدون ویزا خاطرنشان کرد: این اخبار از اساس کذب است و باید زائران بدنبال گذرنامه معتبر باشند.

معاون امور کنسولی وزارت خارجه و عضو ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی‌بر همراه داشتن ویزا توسط زائران اربعین اظهار داشت: همانگونه که رهبر انقلاب توصیه کردند همه زائران باید ویزا داشته باشند و وظیفه این است که همه گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

قشقاوی خاطرنشان کرد: زائران از ورود به مناطق حساس و امنیتی مثل سامرا و دیاله جدا خودداری کنند.

معاون امور کنسولی وزارت خارجه و عضو ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه روند خروج زائران ایرانی از خاک عراق انجام شده، گفت: روز گذشته 45 هزار زائر ایرانی پس از زیارت از خاک عراق خارج شده و به ایران بازگشته‌اند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: اربعین ، زائر ، ویزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار