هایلوکس وروموس شاهد تغییراتی مانند افزایش ارتفاع، استفاده از سپرهای بزرگ جدید و تایرهای همه جارو بوده است. یک وینچ و سینی بر توانایی این خودرو به منظور حضور خارج از جاده های آسفالت و بیراهه ها می افزایند. در شرایطی که طراحی ظاهری و قطعات مکانیکی بر عملکرد و توانایی بالا متمرکز شده اند، اما داخل کابین شرایط متفاوت بوده و همه چیز بر محور لوکس بودن گردش می کند. روکش های چرمی در نقاط مختلف به همراه بخش هایی که با چرم الکانترا پوشیده شده اند حس خوبی را به سرنشینان منتقل می کنند و صندلی های جلو نیز از مدل لندکروزر به امانت گرفته شده اند.
وروموس جزئیات فنی وانت شش چرخ خود را منتشر نکرده اما این حقیقت که به جعبه دنده اتوماتیک مجهز شده است می تواند نشانگر وجود پیشرانه 3 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل باشد که توانایی تولید 171 اسب بخار نیرو در دور موتور 3600 و 265 پوندفوت گشتاور از دور موتور 1400 تا 3200 را دارد. پیشرانه ضعیفتر 2.4 لیتری بنزین سوز هایلوکس به صورت انحصاری با جعبه دنده غیراتوماتیک عرضه می شود.