60 هزار نفر زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی مازندران هستند.

60 هزار نفر زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی مازندرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر مازندران در ستاد راهبردی بیمه اجتماعی در محمودآباد، گفت: بر اساس سهیمه تعین شده برای استان‌ها باید در سایه تلاش همگانی تا پایان امسال ۶۲ هزار نفر در مازندران تحت پوشش این صندوق درآیند.

علی قمی اویلی افزود: عدم اطلاع مردم از مزایا و قابلیت‌های این صندوق بیمه موجب شده است که جمعیت تحت پوشش صندوق بیمه استان مازندران به نسبت سایر استان‌های کشور کمتر باشد و امروز مازندران رتبه ۲۷ کشور را دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر مازندران با اشاره به نقش جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های فرهنگی در اطلاع‌ رسانی به عموم مردم جهت بهره‌ مندی از خدمات این صندوق بیمه، تصریح کرد: جامعه هدف بیمه اجتماعی و کشاورزی و روستایی و عشایری در استان مازندران بیش از ۵۰۰ هزار نفر است.

قمی ، عدم تحت پوشش قرار گرفتن حداقل ۲۰۰ هزار نفر در مازندران را علت نبود ادارات مستقل در شهرستان‌ها عنوان کرد و یادآور شد: پارسال ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه صندوق بیمه کشاورزی و روستایی در مازندران هزینه شد.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: ساری ، پوشش ، صندوق ، بیمه ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.