دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از انهدام یک باند فعال در زمینه قاچاق کالاهای دخانی در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدابراهیم افشاری گفت: در هفته نخست آذرماه تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق شدند در کنترل محورهای مواصلاتی و بازرسی از شرکت های حمل و نقل بار در سطح مشهد 28 هزار و 770 پاکت سیگار قاچاق خارجی را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: این نیروها همچنین در گشت های تلفیقی که با مشارکت نیروهای دامپزشکی انجام شد، 121 راس از احشام سبک و سنگین قاچاق را کشف کردند.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: کشف 535 جفت کفش ورزشی، 22 هزار ثوب پوشاک، 14 دستگاه تلویزیون، 120 دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت، 186 دستگاه رسیور، 534 عدد متعلقات ماهواره، از دیگر کشفیات بود.

افشاری ادامه داد: یک دستگاه موتور سیکلت سنگین، دو دستگاه خودروی سواری بلاصاحب قاچاق، مقداری داروهای خارجی و کشف 600 کیلوگرم البسه مستعمل به ارزش 350 میلیون ریال از چند فروشگاه غیرمجاز در خیابان راهنمائی مشهد در پایش مجدد طرح جمع آوری البسه مستعمل که سال گذشته در مشهد و چند شهرستان استان اجرا شده بود. مهمترین کشفیات پلیس مبارزه با قاچاق استان، در هفته گذشته است.

وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده همراه پرونده های متشکله در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفتند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.