با حضور استاندار خراسان رضوی، قطعه نخست و دوم پیاده راه زائران بارگاه منور رضوی از مسیر نیشابور به مشهد به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار نیشابور درحاشیه جلسه ستاد خدمات سفر نیشابورگفت: مرحله نخست عملیات اجرایی قطعه یک و دو به طول 22 کیلومتر با اعتباری حدود 27 میلیارد ریال برای قطعه اول و 25 میلیارد ریال برای قطعه دوم در تیرماه سال جاری آغاز شد.

غلامحسین مظفری افزود: پروژه پیاده راه زیارت در چهار قطعه با هدف سهولت تردد عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت به حرم رضوی ساخته می‌شود که بهره برداری از قطعه یک و دو، شنبه 14 آذر ماه با حضوراستاندار خراسان رضوی انجام خواهد شد.
فرماندار نیشابور گفت: همه ساله در ایام خاص به ویژه دهه پایانی صفر سیل عظیمی از جمعیت زائران و عاشقان امام رضا(ع) به صورت پیاده عازم مشهد می شوند که با این وجود، ایجاد مسیر ویژه ای برای تردد این گروه ها ضروری بود.
مظفری، گذر تاریخی حضرت علی‌ بن موسی‌الرضا (ع) و به قولی اقامت ایشان در نیشابور کهن را یکی از برگ‌های زرین کارنامه درخشان این منطقه دانست و تاکید کرد: بالطبع این اقامت و حضور به عنوان یک فرصت تاریخی و استثنایی ازجمله افتخارات است.
وی با ابراز خرسندی از توجه مسئولان به بحث خدمت رسانی به زائران افزود: این گونه فعالیت های عمرانی علاوه برتسریع و تسهیل ارائه خدمات به زائران رضوی، زمینه ساز توسعه شهرستان های مسیر تردد است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.