مهاجم تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: تیم‌ ما در نتیجه گیری طلسم شده و امیدوارم این امر خاتمه یابد.

امیدوارم طلسم راه آهن شکسته شود

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این که دلیل این که از نزدیک به تماشای دیدار استقلال و سایپا آمده چیست، گفت: به  هر حال من سابقه حضور در هر دو تیم را دارم. سایپا تیمی است که من را به فوتبال ایران معرفی کرد و از طرفی در استقلال نیز روزهای خوبی داشته و احترام ویژه‌ای برای هواداران این تیم و باشگاه بزرگ استقلال قائل هستم.

وی افزود:‌ از طرفی دیدار راه آهن با استقلال خوزستان قبل از دیدار استقلال و سایپا برگزار شد و به همین جهت فرصت پیدا کردم تا از نزدیک به تماشای بازی 2 تیم محبوبم بنشینم.

منوچهری درباره وضعیت تیم راه آهن بیان کرد: متاسفانه علی رغم ارائه بازی‌های خوب در چند هفته اخیر نتایج بدی گرفته ایم و این امر راه آهن را در رتبه‌های پایانی جدول قرار داده است. امیدوارم طلسم نتیجه نگرفتن تیم ما در هفته‌های آتی شکسته شده و دوباره به میانه‌های جدول صعود داشته باشیم.

منوچهری درباره احتمال انتقال به تیم فوتبال استقلال تهران در نقل و انتقالات نیم فصل نخست لیگ برتر بیان کرد: اولین بار است که چنین موضوعی را می‌شنوم و با توجه به این که 2 هفته تا پایان نیم فصل زمان باقی است و من با باشگاه راه آهن قرار داد دارم، صحبت از انتقال به باشگاهی دیگر درست نیست.

مهاجم تیم فوتبال راه آهن درباره استقبال کم تماشاگران از بازی‌های لیگ برتر گفت: کیفیت پایین برخی از بازی‌ها، قیمت بالای بلیط و همچنین برگزاری مسابقات در روزهای میانی هفته تاثیر زیادی در محدود بودن تعداد تماشاگران دارد و امیدوارم مسئولان با اتخاذ تدابیر مناسب این موضوع را تا حدودی حل کنند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار