سرپرست تیم فوتبال راه آهن یزدان گفت: پیروز قربانی با نظر مستقیم مهدی تارتار و برای کمک به تقویت کادر فنی جذب شد.

منوچهری: قربانی برای تقویت کادر فنی جذب شد

حمید منوچهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اضافه شدن پیروز قربانی به کادر فنی تیم فوتبال راه آهن یزدان گفت: مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال راه آهن یزدان تصمیم گرفت تا با اضافه کردن پیروز قربانی به جمع دستیاران خود کادر فنی را تقویت نمایند و در صحبت با صادق پور مدیر عامل باشگاه قربانی را برای این منظور انتخاب کرد. پیروز قربانی از روز دوشنبه همکاری خود با راه آهن را آغاز می‌کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا پیروز قربانی با داشتن مدرک مربیگری c در لیگ برتر روی نیمکت راه آهن بنشیند یا خیر، بیان کرد: قانون سازمان لیگ روی داشتن مدرک A آسیا از سوی مربیان تأکید دارد و با توجه به استعلامی که از این سازمان گرفتیم مشکلی درباره همکاری قربانی با کادر فنی راه آهن وجود ندارد.

منوچهری درباره جذب بازیکن لیتوانیایی با سابقه حضور در لیگ انگلیس از سوی باشگاه راه آهن یزدان اظهار داشت: تاکنون چنین موضوعی را نشنیده ام و به عنوان سرپرست تیم فوتبال راه آهن در جریان آن نیستم.

در حال حاضر محمد عباس زاده، محسن حمیدی و امیر محمد مدنی را جذب کرده و در صورت تشخیص کادر فنی برای تقویت تیم باز هم بازیکن می‌گیریم.

سرپرست تیم فوتبال راه آهن یزدان درباره حضور برادران محمدی در اردوی تیم ملی امید گفت: همیشه سعی در تعامل با تیم های ملی داشته و این موضوع را جزء اولویت‌های باشگاه راه آهن یزدان می‌دانیم.

کادر فنی تیم ملی امید از دوستان صمیمی مهدی تارتار هستند و قصد وی کمک به آن ها برای راهیابی ملی پوشان به المپیک است.

انتهای پیام/


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار