شرکت تعاونی توسعه و عمران باید تأسیس شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، فرماندار ساری با اشاره به مشکلات و تنگناهای شهرستان و نیاز مبرم بخش‌های مختلف به بودجه، اعتبار عمرانی و اقتصادی و جذب سرمایه‌های مالی بر تأسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران تأکید کرد.

احمد حسین زادگان با اشاره به تجربه موفق سایر استان‌ها در این زمینه گفت: تسریع در رشد و توسعه ساری، انجام طرح‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان، ایجاد واداره واحدهای اقتصادی، تولیدی، توزیعی و خدماتی از مهم‌ترین موضوعات فعالیت این تعاونی خواهد بود.

فرماندار مرکز استان افزود: این شرکت بر اساس قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و قانون اجرایی سیاست‌ های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشکیل می ‌شود.

حسین زادگان یادآور شد: این تعاونی متشکل از اشخاص حقیقی بوده و بر اساس اساسنامه تشکیل آن، حداقل نیم درصد از اعضای آن می‌بایست متولد، ساکن یا شاغل در شهرستان باشند.

وی یادآور شد: احراز شرایط عضویت درزمان تشکیل یا در حین فعالیت، حسب مورد با هیئت مؤسس یا هیئت‌مدیره است و هیچ‌گونه تبعیض یا محدودی برای عضویت واجدین شرایط وجود نخواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: تاکید ، تاسیس ، شرکت ، تعاونی ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.