مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از تشدید نظارت و کنترل بر عرضه و فروش کالا و خدمات و برخورد جدی با متخلفان و گرانفروشان در ایام منتهی به اربعین حسینی (ع)، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، گفت : تیم های ویژه بازرسی برای کنترل و نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات در شهر مشهد و به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی تا پایان ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و 28 صفر مستقر و به گشت زنی خواهد پرداخت و اگر تخلفی از هر صنفی مشاهده شود برابر قانون برخورد خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه گرانفروشی و سهل انگاری از متولیان بازار پذیرفتنی نیست؛ تأکید کرد: مهمترین هدف در این ایام که استان میزبان و پذیرای میلیونی زائران است رضایتمندی مردم و پرهیز از هرگونه کم فروشی و گرانفروشی است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان برنامه های ستاد تنظیم بازار در ایام اربعین را نظارت و بازرسی شبانه روزی بر فعالیت فروشندگان مواد غذایی، رستوران ها، نانوایی ها، نظارت های بهداشتی بر ذبح دام و طیور توسط شبکه دامپزشکی، نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی، اماکن اقامتی  برشمرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.