معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: ارتباطات مطمئن در حین بحران، تسریع در مدیریت بحران است و لازمه ی این کار گزارش های میدانی است که قبل از وقوع بحران باید انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: ارتباطات مطمئن در حین بحران، تسریع در مدیریت بحران است و لازمه ی این کار گزارش های میدانی است که قبل از وقوع بحران باید انجام شود.

مجتبی نیک کردار در جلسه کار گروه ارتباطات و مخابرات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار کرد:بدون شک ارتباطات خوب و موثر در حین بحران می تواند در کاهش آسیب های احتمالی اثر گذار باشد و تسریع در مدیریت بحران را مضاعف کند. بنابراین ضروری است که اعضای کار گروه مخابرات و ارتباطات استان گزارش های نظری را در عمل و به صورت میدانی اجرا کنند چون که در مدیریت بحران،  عمل فاصله ی بسیار ی با نظرات پیش بینی شده دارد.

وی همچنین گفت:از اعضای کار گروه مخابرات می خواهیم که توانایی های پیش بینی ، پیشگیری ،آمادگی و مقابله را بصورت جدی در دستور کار خود قرار دهند و کنترل بحران ها در حوزه ارتباطات را به صورت جدی پیگیری کنند.
مهندس مسیب قبادیان مدیر عامل شرکت مخابرات استان و رییس کارگروه ارتباطات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده پرداخت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.