رییس پارک علم و فن‌آوری البرز از فروش 23 میلیارد تومانی صادرات سه شرکت فن‌آور محور مستقر در پارک علم و فناوری البرز خبر داد.

عطاالله ربانی رییس پارک علم و فناوری البرز در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با استقبال علاقه‌مندان حوزه فن‌آوری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک به 64 شرکت رسیده است که از این تعداد شرکت 25 شرکت دانش‌بنیان فن‌آور محور هستند و در حوزه برق، الکترونیک، بیولوژی و بیوتکنولوژی فعالیت می‌کنند.

رییس پارک علم و فن‌آوری البرز تأکید کرد: همچنین سه شرکت فن‌آوری محور مستقر در پارک در سال 93، 23 میلیارد تومان صادرات داشتند.

وی عنوان کرد: این مقدار صادرات در میان شرکت‌های پارکی کشور رقم بسیار قابل قبولی محسوب می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی در جایگاه بالاتری در حوزه صادرات برسیم.

ربانی تصریح کرد: در سال 92 هفت شرکت و در سال 93، 40 شرکت در پارک علم و فن‌آوری البرز فعالیت می‌کردند که این تعداد در سال 93 افزایش یافته است.

رییس پارک علم و فن‌آوری البرز در خصوص فروش محصولات دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: در پایان سال 93 فروش محصولات دانش بنیان 40 میلیارد تومان و در 6 ماه اول سال 94 به 91 میلیارد تومان رسیده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار