تفاهم‌نامه همکاری با هدف ایجاد و برگزاری دوره‌های مشترک کار‌شناسی ارشد و دکتری میان واحد علوم و تحقیقات و واحد بین‌الملل قشم دانشگاه آزاد امضا شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نظام پذیرش، اجرای دوره‌ها، تامین استاد و صدور مدارک دانش آموختگان بر اساس ضوابط آموزشی و با هماهنگی گروه‌های آموزشی ذی‌ربط در دو واحد طرف قرارداد صورت خواهد گرفت و محل برگزاری دوره‌های آموزشی در قشم است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، واحد علوم و تحقیقات به نحوه برگزاری دوره‌ها نظارت مستمر خواهد داشت و مدارک تحصیلی دانش آموختگان توسط این واحد دانشگاهی صادر می‌شود.

علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات در این خصوص گفت: نحوه پذیرش دانشجو و تعداد دانشجویان کار‌شناسی ارشد و دکتری مورد پذیرش، برحسب ضوابط و مقررات، توسط مرکز آزمون دانشگاه آزاد و با هماهنگی واحد علوم و تحقیقات انجام می شود.

منصور آزاد رئیس واحد قشم دانشگاه آزاد نیز در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه افزود: همکاری با واحد علوم و تحقیقات که یکی از بزرگ‌ترین و ممتاز‌ترین مجموعه‌های آموزش عالی کشور و برخوردار از سرمایه‌های علمی ارزشمند انسانی و توانمندی‌های قابل توجه پژوهشی و اجرایی است، فرصت مغتنمی را برای توسعۀ هر چه بیشتر و بهتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم ایجاد خواهد کرد.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: علوم تحقیقات ، قشم ، ارشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
الی
۱۹:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام..واحد علوم تحقیقات پردیس بین الملل قشم چه فرقی از لحاظ هزینه با خود دانشگاه بین الملل قشم داره؟؟میشه لطفا به توضیحی راجع به شهریه علوم تخقیقات در مقطع دکتری علوم انسانی بدین؟؟
Switzerland
علیرضا
۱۱:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام به همگی اینکه واحد علوم وتحقیات با واحد قشم همکاری میکنه خیلی عالیه . اما ایا واقعا مدرک تحصیلی دکتری از طریق واحد علوم وتحقیقات صادر میشه یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
بله مدرک را علوم تحقیقات صادر میکنه در دفترچه 96 هم آمده است
آخرین اخبار