مشهد؛

آمادگی راهداری خراسان رضوی به منظور خدمت رسانی به زائران پیاده بارگاه منور رضوی

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آمادگی کامل راهداری استان به منظور خدمت‌رسانی به زائران پیاده بارگاه منور رضوی در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا خجسته گفت: سیستم های گرمایش تعبیه شده برای محل اسکان این زائران، کنترل راهدارخانه ها، نظافت و امکانات پذیرایی آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه نحوه تردد زائران پیاده در راهدارخانه ها اطلاع رسانی می‌شود، گفت: عملیات آماده سازی و تسطیح حریم راه ها برای عبور این زائران انجام شده است.

خجسته تصریح کرد: پاکسازی حریم راه‌ها، نصب تابلوهای اطلاع رسانی و برفروبی محور به منظور عبور راحت تر زائران پیاده در صورت بارش برف از جمله اقدامات انجام شده در قالب آماده سازی حریم راه هاست.


 مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از افزایش فعالیت گشت ها و اکیپ های راهداری در دهه پایانی صفر خبرداد و گفت: در این ایام 95 اکیپ ثابت و سیار، 542 دستگاه گشت راهداری، 33 باب راهدارخانه و 965 نفر راهدار به منظور خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی در نظر گرفته شده است.


خجسته با اشاره به ارسال پیامک های اطلاع رسانی و ایمنی به روسای کاروان ها و همچنین جلوگیری از برپایی ایستگاه های تدارکات و خدمت رسانی در محل های غیر ایمن، افزود: اطلاع رسانی و هشدار به رانندگان از طریق تابلوهای پیام متغیر انجام می‌شود و هماهنگی های لازم با پلیس راه و فرمانداری ها نیز برای انجام اقدامات واکنشی در شرایط خاص انجام شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.