با توجه به بدهی های پیشین تراكتور سازی، مشكلات افزایش یافته و اوضاع این تیم روز به روز وخیم تر شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اوضاع مالی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریزی روز به روز نگران كننده تر شده وچالش جدیدی فرا روی این تیم پرهوادارشمالغرب كشور قرار می دهد.

بدهی های پیشین بازیكنان داخلی و خارجی زمان مدیرعاملان سابق تراكتور و ناتوانی مدیر كنونی سرخ ها باعث بوجود آمدن حواشی های فراوان شده است كه بدون شك دود این سهل انگاری ها به چشم خود تیم رفته وهمه متضرر خواهند شد آنچه در این میان از اهمیت فراوان برخوداراست اینكه تیم درآستانه بازی با استقلال در دو جام لیگ وحذفی باید مبارزه حساسی با آبی پوشان پایتخت داشته باشد كه باخت این تیم را درورطه بحران قرار می دهد كه تنها كسی كه ضرر می كند هواداری بوده كه در سرما و گرما باعشق تیمش را حمایت كرده است. 
 
گفته شده هنوز بدهی تونی سرجایش مانده و پرونده اش هم چنان در حال رسیده گی است كه اگر با تراكتور سازی ادامه ندهد بدون شك منتظر اقدام وی باشیم .

اما از طرفی دیگر بازیكنانی همچون علی كریمی، امیرحسین صادقی، محمد ابراهیمی، سعید دقیقی ، محمد نصرتی ، فرشید طالبی واكبرپور از جمله بازیكنان بدهكار تراكتور سازی هستند .
آرفی و آنسلمو را هم به عنوان بازیكنان خارجی تراكتور به این لیست اضافه كنید كه با این روند اوضاع تراكتور سازی وخیم تر از قبل خواهد شد.

گفته شده این بدهی ها منوط به زمان مدیر عامل كنونی نیست و به زمان مدیر عاملان پیشین تیم برمیگردد جعفری و نظمی باید پاسخگو باشند. 

جعفری : من تمام حرف هایم با سند است / عباسی دو ماه است اعصاب همه را به هم ریخته!

محمد حسین جعفری در خصوص بدهی های پیشین تیم اظهار كرد: قضیه بدهی ها می توان دو نگاه جدی داشت یكی اینكه چرا بعد از سه سال از سپری شدن مدیرعاملی من هنوز این بدهی ها باقی مانده است و دوم اینكه هیت مدیره تیم این موضوع را مرتفع سازد.
 
وی در ادامه افزود : زمان مدیرعاملی بنده بودجه 14 میلیاردی داشتم و دلار 1500 بود اكنون با افزایش قیمت دلار بدهی ها طبیعی بوده است.
 
جعفری در خصوص بدهی بازیكنانی چون علی كریمی و برخی بازیكنان داخلی تراكتور سازی گفت:  هیچ وقت برای بدهی بازیكنان داخلی كسر امتیاز نخواهند كرد اما  باید گفت بدهی بازیكنان پرداخت شده ومشكلی نیست.
 
مدیرعامل پیشین تراكتور سازی عنوان كرد : مشكل ما بازیكنان خارج وتونی بوده كه طی اسنادی كه منتشركردم مبالغ تونی پرداخت شده بود و من دریافتی همه بازیكنان خارجی را هم داده ام و فردا سند پرداخت را منتشر خواهم كرد.
 
وی ادامه داد : شخص عباسی باید بداند من بیش از 500 هزار دلار را به بازیكنان خارجی پرداخت كرده ام چرا وی مدت 2 ماه اعصاب همه را به هم ریخته است چرا باختها ونتایج ضعیف تراكتور را به گردن من ونظمی می اندازد آقای محترم من با سند و مدرك حرف میزنم اگر شما سند داری رو كن. 

جعفری بیان كرد : اگر عباسی مدیرعامل خوبی است با توجه به دو بازی حساس مقابل استقلال چرا سعی در آرامش تیمش نمی كند مگر من و نظمی مقصر هستیم با داخلی ها مشكلی نداریم و بازیكنان خارجی هم به مطالباتشان رسیده اند.
 
مدیرعامل پیشین تراكتور سازی تصریح كرد : زمان مدیر عاملی من مسئولیت ها تقسیم می شد و نماینده ای برای پی گیری كارهای حقوقی و دیگر كارهای تیم تعیین میشد اما اكنون این تیم پی گیر كمك شورای شهر نیست و نماینده ای ندارد.

وی در پایان یاد آور شد : امیدوارم كه تراكتوركه جزو پرطرفدارترین تیم آذربایجان بوده بتواند مسیر موفقیت را طی كرده و دل هواداران را شاد سازد.
 
باید دید كه عاقبت بدهی های تراكتور به كجا ختم می شوند ؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار