3 مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان، عامل قهرمانی این تیم در نیم فصل محسوب می شوند.

Zbz عامل قهرمانی استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان هم اکنون با کسب 26 امتیاز و گل زده کمتر، نسبت به همنام پایتخت نشین خود در رده دوم جدول حضور دارد و این در حالی است که اگر این تیم بتواند در 2 دیدار آینده خود موفق عمل کند و شاگردان مظلومی نیز دچار لغزش شوند، آبی‌های خوزستان به نخستین هدف خود، قهرمانی در نیم فصل دست خواهند یافت.
 
اما نکته حائز اهمیت این تیم در لیگ پانزدهم آن است که پس از 2 فصل دلهره آور که از سقوط نجات پیدا کردند، این فصل استراتژی جدیدی را به کار بردند و با جذب بازیکنان جوان و بومی درصدد آن هستند تا نتایجی در خور تام فوتبال خوزستان کسب کنند.
 
اما در این میان، خط هجومی این تیم شامل رحیم زهیوی، حسن بیت سعید و مهدی زبیدی، که مثلث zbz را تشکیل می دهند عملکرد فوق العاده ای داشتند و موفق به ثمر رساندن 10 گل شدند.
 
اما نکته جالب این 3 مهاجم سوسنگردی فوتبال خوزستان آن است که هر 3 این بازیکن فصل گذشته در فولاد نوین توپ می زدند و تا به حال موفق به زدن 10 گل از چهارده گل این فصل استقلال شده‌اند.
 
حال می بایست تا پایان هفته پانزدهم صبر کرد و دید آیا استقلال خوزستان با هدایت عبداله ویسی می تواند قهرمان نیم فصل شود یا خیر؟
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار