رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان اظهار داشت: رضا کرمانشاهی داور دیدار فولاد و استقلال اهواز اظهارات غلو آمیز مبنی بر حمله به اتومبیلش داشته است.

طالقانی: اظهارات داور دربی خوزستان غلو آمیز است

کاظم طالقانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد ادعای رضا کرمانشاهی داور دربی استقلال اهواز و فولاد خوزستان مبنی بر حمله به اتومبیل داوران بیان کرد: این ادعایی است که داور مسابقه مطرح کرده و امیدوارم همراه با مدرک و مستند باشد اما تاکنون گزارشی از سوی ارگان‌های مربوطه مبنی بر حمله به کرمانشاهی دریافت نکرد‌ه‌ام.

وی افزود: از طرفی این  اتفاق در صورت ثابت شدن مربوط به خارج از بازی است و باید دید هواداران 2 تیم نقشی در ماجرا داشته‌اند یا خیر.

وی درباره این که آیا هزینه اسکان و ایاب و ذهاب داوران بر عهده هیئت فوتبال است یا خیر، بیان کرد: باشگاه استقلال اهواز به عنوان میزبان دربی خوزستان مسئول ایاب و ذهاب داوران بوده و به طور حتم شرایط مناسبی را برای این امر فراهم کرده است.

طالقانی درباره این که گویا داوران را از راه‌های فرعی که خارج از اسکورت پلیس بوده به ورزشگاه تختی منتقل کرده‌اند گفت: این صحبت غلو امیز است. شاید ترافیک خیابان‌های منتهی به ورزشگاه دلیل این موضوع باشد. به هر حال فردی که از سوی باشگاه استقلال اهواز داوران را به ورزشگاه برده دست به اقدامی نمی‌زند که جان داوران را به خطر اندازد چرا که از تبعات این امر به خوبی آگاه است.

طالقانی درباره این که در صورت اثبات حمله به اتومبیل داوران با توجه به حواشی دیدار فولاد و استقلال تهران نمی‌توان به عملکرد ضعیف مسئولان برگزاری مسابقه در استان خوزستان نقد وارد کرد؟ اظهار داشت: ابتدا باید کرمانشاهی ادعای خود را ثابت کند و آن گاه به عملکرد ما در برگزاری مسابقه نقد وارد کرد. تا زمانی که ادعای کرمانشاهی ثابت نشود نمی‌توان مسئولان استان خوزستان را در برگزاری رقابت‌ها ضعیف قلمداد کرد.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در مورد شکایت احتمالی از کرمانشاهی در صورت ثابت نشدن چنین ادعایی گفت: با توجه به برگزاری دربی خوزستان در قالب رقابت‌های لیگ برتر باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این ادعا را پیگیری کند و ما نیز تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی ، خوزستان ، چاقو کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار