نمایشگاه استانی حجاب و عفاف به میزبانی آمل در مازندران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل گفت: به منظور ترویج حجاب آسان و ارائه مدل‌های جدید حجاب اسلامی و ایرانی میان بانوان نمایشگاه استانی عفاف و حجاب در آمل برگزار می‌شود.

زینب سلطانی با بیان اینکه نخستین کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در این شهرستان شکل گرفت، گفت:هدف از تشکیل این کارگروه فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب بین جوانان، درونی کردن ارزش‌ها و کنترل نظارت اجتماعی در این شهرستان بوده است.

وی با تاکید براینکه به منظور ترویج فرهنگ حجاب ایرانی و اسلامی با هماهنگی دانشگاه‌های آمل برای نخستین بار منشور اخلاقی عفاف و حجاب برای دانشجویان انجام شد، افزود: به همین منظور نمایشگاه استانی حجاب و عفاف به مدت سه روز در نمایشگاه تخصصی این شهرستان برگزار می‌شود.

سلطانی با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه استانی با هدف ارائه مدل‌های جدید حجاب اسلامی و ایرانی و ترویج حجاب آسان بین بانوان است، افزود: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ابلاغ عناوین برنامه‌های سازمانی 11گانه بین دستگاه‌های اجرایی ارائه شد.

مسئول اموربانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه عکس حجاب و عفاف از سوی بانوان عکاس در مجتمع فرهنگی هنری امام‌خمینی(ره) این شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: با هماهنگی آموزش و پرورش جهت ترویج قرائت قرآن، مسابقات قرآنی در رشته تفسیر در مدارس متوسطه دوم آمل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری سمینار و مسابقات مقاله‌نویسی در زمینه شبهات حجاب، کارگاه آموزشی طریقه بستن روسری، جشنواره غذاهای سنتی و محلی از جمله برنامه‌های آتی اموربانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: حجاب ، عفاف ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.