عاشورزاده در مسابقات فينال گرندپری 2015 مكزيك مدال نقره را از آن خود کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛رییس هیئت تكواندو مازندران گفت:فرزان عاشورزاده تكواندوكار شایسته مازنی در فینال مسابقات گرندپری 2015 مكزیك موفق به كسب مدال ارزشمند نقره شد.

فیض الله نفجم با اشاره به درخشش این ملی پوش در رقابت های گرندپری بیان داشت: در فینال مسابقات تكواندو گرندپری 2015 مكزیك، فرزان عاشورزاده ملی پوش مازنی وزن 58- كیلوگرم موفق به كسب مدال نقره شد.

وی تصریح كرد: در پایان رقابت های تکواندوکاران وزن 58 کیلوگرم در مسابقات فینال گرندپری مکزیک، تائی هون کیم از کره جنوبی طلا گرفت، فرزان عاشورزاده به مدال نقره دست یافت و کسر رودریگز از مکزیک به مدال برنز رسید.

رییس هیئت تكواندو مازندران گفت: فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن اولی کشورمان برای کسب این مدال ارزشمند در اولین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف لوکاس گازمان از آرژانتین رفت که در پایان سه راند مبارزه توانست با نتیجه 8 بر 5 به برتری دست پیدا کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نفجم ادامه داد: عاشورزاده سپس با شکست 7 بر 4 کسر رودریگز از مکزیک، قهرمان بازی های پان آمریکا در سال 2014 و دارنده مدال برنز گرندپری در سال 2014، فینالیست شد و در مرحله پایانی و فینال این رقابت ها رو در روی تائی‌هون کیم از کره جنوبی قرار گرفت.

وی گفت: عاشورزاده در فینال این رقابت ها در ثانیه های پایانی نتیجه را 3 بر 2 واگذارکرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و 48 امتیاز به اندوخته هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

نفجم در پایان با اشاره به رقابت ابوالفضل یعقوبی در این مسابقات افزود: ابوالفضل یعقوبی نیز روزهای هفدهم و هجدهم آذر در مسابقات جایزه بزرگ مكزیك به روی شیاپ چانگ می رود.

وی اظهار كرد: مدال وزن 58- کیلوگرم این مسابقات توسط کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک کشورمان اهدا شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: تکواندو ، آمل ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.