دروازه بان تیم فوتبال استقلال می گوید از بزرگان استقلال یاد گرفته است که باید به جوانان کمک کرد و تا روزی که در استقلال مفید باشد در این تیم خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وحید طالب لو روز یک شنبه با حضور در سالن نشست خبری باشگاه استقلال در حاشیه تمرین این تیم، پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بود و درباره موضوعات متفاوتی با آنها صحبت کرد:

وی در مورد شرایط استقلال گفت: شرایط ما خیلی خوب است و با توجه به نتایجی که گرفته ایم در صدر جدول ایستاده ایم و با توجه به اتفاقاتی که افتاده است، بدون حواشی داریم کار می کنیم و می خواهیم با تمرکز بیشتر به کار فنی ادامه دهیم. ما می خواهیم از تعطیلات بهترین استفاده را کنیم تا موفق باشیم.  

طالب لو در مورد بازی با تراکتورسازی  اظهار داشت: بازی با تراکتورسازی همیشه بازی سختی بوده چون آنها از میزبانی استفاده می کنند. ما باید همه این مسائل را در نظر بگیریم ولی با تمام قوا به مصاف آنها می رویم تا در جام حذفی و لیگ موفق باشیم. ما پتانسل حداقل آسیایی شدن را داریم.

وی پیرامون نیمکت نشینی اش گفت: من خیلی سال ها در استقلال بوده ام و دوره ای بازی کرده ام دوره ای هم نه. من از منصوریان و فکری به عنوان بزرگتر یاد گرفته ام که باید به جوان ها کمک کرد تا آینده را بسازند. من تا زمانی که احساس کنم می توانم به تیم کمک کنم، تلاش می کنم نظر کادرفنی را جذب کنم تا بتوانم به مردم خدمت کنم و شرمنده انها نشوم.

وی ادامه داد: من سال های گذشته پیشنهاداتی داشته ام ولی چون شرایط خاصی داریم، دوتا بازی هم از نیم فصل هم باقی مانده باید به کار خود تمرکز کنیم. ما کار سختی در نیم فصل دوم داریم و باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.  ما در مرحله گذر هستیم و با توجه به پوست اندازی ای که داشته ایم، به این مهم دست پیدا می کنیم. رقبای قدری داریم و با یک دلی و تلاش بیشتربتوانیم در آینده قهرمان حذفی و لیگ شویم.  

طالب لو در ادامه درباره پس گرفتن جایگاه در استقلال اظهار داشت: این جایگاه برای کسی نیست که پس بگیرم. هیچ کجا کسی از نیمکت نشینی راضی نیست ولی این دلیل نمی شود کسی انرژی منفی بدهد و برای تیم مشکل ایجاد کند. من این ناراحتی را در تمرین نشان می دهم و تلاش می کنم تا بهتر شوم و با رقابت به خودم و تیم کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دروازه بانان خارجی عملکرد بهتری دارند گفت: من فکر می کنم این یک آمار است. کلا به بازیکن خارجی بیشتر بها داده می شود. این حمایتی که از آنها می شود باعث می شود تا بهتر عمل کنند. دروازه بان باید آرامش بیشتری داشته باشد. خیلی ها از خود من می پرسند که بیلان تو در یکی دو سال اخیر خوب نبوده است. این وقتی معنی دارد که من ده بازی پشت هم انجام دهم . به نظرم دروازه بانان خارجی آرامش بیشتری دارند و چون زبان را متوجه نمی شوند، اعتراض هواداران را نمی شنوند و این به آرامش آنها کمک می کند. این مطلب تنها یک آمار است، شما باید سیوهای یک دروازه بان و میزان تحت فشار بودن یک دروازه بان را هم ببینید. این یک آمار عملکردی است نه یک آمار فنی.

 انتهای پیام/
برچسب ها: زمستان ، تمرین ، طالب لو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
تا40سالگی
آخرین اخبار