بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی از رفتن تونی ابراز نارضایتی کردند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، جدایی غیر منتظره تونی اولیویرا و خداحافظی وی در رختکن شوک عجیبی را به تبریزی ها، هوادارن و عوامل باشگاه و در راس بازیکنان تیم وارد ساخت به طوری که با گذشت چند روز از این وضعیت همچنان سردرگمی و بلاتکلیفی در بین بازیکنان مشهود است.

 نکته قابل توجه اینجاست که با توجه به بازی حساس سرخ های تبریز با استقلال چرا مسئولان تیم به فکر کم کردن حواشی نیستند و درحالی که همه منتظر تعیین وضعیت کادر فنی بودند اما به یکباره تصمیم گیری راجع به این موضوع به چند روز دیگر موکول شد، ظاهر امر معلوم است شاید مسئولان از حواشی و کش دار کردن آن رضایت دارند یا اینکه اوضاع به شکل دیگری است. 

تراکتور بی مربی، در آستانه بازی با استقلال سرانجامی چون شکست و ناراحتی هواداران و دوری از صدر جدول به همراه نخواهد داشت.
 
بی مربی بودن تراکتور باعث از دست دادن تمرکز بازیکنان می شود و این برای تیمی چون تراکتور که در لیگ قبلی تا چند قدمی قهرمانی پیش رفت نمی تواند جالب باشد.
 
اما گفته های برخی بازیکنان تراکتور درباره این موضوع:

عشوری : تونی برای همه قابل احترام است
 
سینا عشوری در خصوص شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال اظهار کرد: تراکتور دچار یک بی نظمی شده است از نبود مربی گرفته تا برخی رویدادهای به وجود آمده نمی تواند باعث شرایط مطلوب شود.

وی در ادامه افزود: من با تونی کار کرده ام وی برای من قابل احترام بوده و خواهد بود در واقع کار کردن با این سرمربی برایم راحت است.
 
عشوری ادامه داد: از رفتن تونی ناراحت شدم اما فوتبال حرفه ای است چنانکه بازیکن می رود این قضیه هم برای مربی تکرار می شود .

بازیکن تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: درست است تیم در گیر حواشی شده است اما برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می رویم وبه هیچ وجه از پیش بازنده نیستیم .

وی درباره مصدومیتش عنوان کرد: تمریناتم را شروع و باند انگشتانم را باز کرده ام و اگر کادر فنی صلاح بداند در مصاف استقلال به میدان می روم .

عشوری یاد آور شد: امیدوارم تراکتور به روزهای خوب خودش برگردد.

ایران پوریان : تونی برای تراکتور پدری مهربان بود

محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص کناره گیری تونی از تیم اظهار کرد: تونی برای ما همانند پدر بود و جدا از بعد فنی بازیکنان وی را دوست داشتند.
 
وی در ادامه افزود : تونی انسانی بزرگ بوده که من و همه بازیکنان از وی ضمن اینکه نکات فنی را یاد گرفتیم درسهای زیادی به ما داد و در واقع اخلاق خوبی داشت ومعلمی به تمام به معنا برای تیم بود .

ایران پوریان در مورد شرایط تیم گفت: شما می بینید، دگرگونی زیادی در تیم بوجود آمده است اصلا شرایط خوبی نیست، تمرکز ما از دست رفته است، امیدوارم آرامش به تیم برگردد .

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص بازی با استقلال اضافه کرد: نمی توان قول برد مقابل استقلال را داد ولی برای موفقیت تیمم از جان مایه می گذارم.
 
وی در پایان یاد اور شد : امیدوارم تراکتور به روزهای آرامش خود برسد .
باید دید تونی در تیم می ماند یا شخص دیگری تراکتور را در مسیر برد به جلو هدایت می کند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار