مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: عوامل مدرسه و دانش آموزان در صورت داشتن علائم مشکوک به آنفولانزا با گواهی پزشک مجاز به استراحت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: عوامل مدرسه و دانش آموزان در صورت داشتن علائمی مانند تب، سرفه، گلو درد، درد در اندام ها و سردرد تا یک روز بعد از قطع شدن علائم با گواهی پزشک مجاز به استراحت هستند.

محمد محسن بیگی در نشست کمیته سلامت اظهار کرد: دبیران و آموزگاران با دانش آموزان غایب همکاری کرده و نسبت به آموزش آنان جهت جبران دروس عقب افتاده اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد : مدیران مدارس باید برای بهسازی و تعمیر لوله کشی صابون مایع اقدام نمایند و صابون مایع در تمام مدارس در دسترس دانش آموزان قرار گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی از قبیل بهداشت یاران، پیشگامان و سفیران سلامت جهت آموزش پیشگیری از همه گیری بیماری آنفلوانزا تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هرگونه اطلاع رسانی در ارتباط با تعطیلی احتمالی مدارس، از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش استان و صدا و سیمای مرکز کرمان اعلام می شود و شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص تعطیلی مدارس به هیچ عنوان قابل استناد نیست.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.