پروژه خدماتی تجاری گلستان تبریز با زیر بنایی افزون بر 161 هزار متر مربع در بافت تاریخی شهر تبریز احداث می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اعضا شورای اسلامی شهر تبریز موافقت کردند: شهرداری تبریز به صورت مشارکتی با یک شرکت خصوصی در 21 بلوک پروژه خدماتی تجاری عمومی گستان در محدوده چهارراه شریعتی و سه راهی امین و باغ پارک گلستان اجرا شود.

شهردار منطقه هشت تبریز در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیش بینی شده این پروژه در مدت 8 سال با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال به بهره برداری برسد.

مدبر با اشاره به اتمام ساخت 4 بلوک از پروژه گلستان افزود : در سال 83 قرارد اولیه ساخت 9 بلوک از این پروژه منعقد شده و با موافقت امروز اعضا شورا این پروژه قسمت های فرهنگی عمومی از قبیل فرهنگسرا،پارک و پارکینگ با ظرفیت هزار خودرو نیز ساخته خواهد شد.

به گفته وی 87 هزار متر مربع از این پروژه کاربری تجاری خواهد داشت و 20 هزار مترمربع با کاربری عمومی بعد از ساخت به قیمت روز از سوی شهرداری تبریز از شرکت ساکو خریداری خواهد شد.

رییس شورای اسلامی استان نیز از اجرا نشدن طرح های فلکه ارم،پل اتحاد مابین خیابان های کوثر و شتربان ،ساخت پارکینگ در چهارراه 17 شهریور و نیز تاخیر در بازگشایی خیابان 42 متری انتقاد کرد.

احتشام حاجی پور افزود خاطر نشان کرد اجرای این پروژه های عمرانی موجب می شود قسمت عظمی از بافت شهری از حالت فرسوده خارج شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.