رییس راه و شهرسازی هشترود گفت: راه ارتباطی 70 روستای این شهرستان و محور نظرکهریزی - مراغه در پی بارش برف و کولاک همچنان بسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اوشال، با بیان اینکه تلاش برای بازگشایی این راه ها ادامه دارد، افزود: هم اکنون محور هشترود - مراغه تا نظرکهریزی بازگشایی شده اما کولاک مانع از بازگشایی محور نظرکهریزی - مراغه شده است.

وی اظهار کرد: تمامی عوامل و گروه های راهداری این شهرستان از شامگاه روز یکشنبه اقدام به بازگشایی محور هشترود - مراغه کرده و تنها 60 کیلومتر از این محور بازگشایی شد.

رییس اداره راه و شهرسازی هشترود یادآور شد: تردد در محور هشترود - میانه نیز به خاطر وجود کولاک شدید تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

اوشال، ادامه داد: محورهای هشترود به قره چمن - تبریز - آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و چاراویماق نیز نمک پاشی شده و تردد در آن ها در جریان است.

وی، گفت: اگز کولاک تا عصر امروز فروکش کند و وزش باد نیز قطع شود، راه ارتباطی 70 روستای این شهرستان و محور نظرکهریزی - مراغه بازگشایی می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی هشترود یادآوری کرد: هفت گروه راهداری در نقاط مختلف این شهرستان در حال آماده باش با تجهیزات کامل هستند و در صورت نیاز اقدام به بازگشایی مسیرهای برفگیر می کنند.

اوشال، اظهار کرد: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده ها باید از تردد غیرضروری خودداری و در صورت نیاز علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه 141 و شماره تلفن های 04152622288 و 04152622129 از وضعیت راه ها باخبر شوند.

وی به رانندگان توصیه کرد برای تردد در محورهای روستایی، خودروی خود را به زنجیرچرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.