وی ادامه داد: معمولاً عطاریهای با سابقه و خوشنام از تبلیغات و بزرگنماییهای بیمورد که افراد را منحرف میکنند، استفاده نمیکنند.
خدادوست عنوان کرد: بهتر است کارکنان این صنف برای حفظ هویت حرفهای وارد میدان شوند و از کار خود حمایت کنند.
وی با بیان این که در حال تدوین تفاهمنامهای بین وزارت بهداشت و صنعت و معدن هستیم، اظهار کرد: انتظار میرود با امضای این تفاهمنامه، مشکلات مربوط به این حوزه تکلیف شود. طبق این تفاهمنامه افرادی که مجوز ندارند مجبور میشوند حتماً مجوز بگیرند و افرادی که در پی اخذ مجوز هستند باید قبل از آن دورههای آموزشی مربوطه را بگذارنند. زیرا در حال حاضر بسیاری از کارکنان این حوزه فرق بین بابونه و آویشن را نمیدانند.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/