آماده‌باش تیم‌های امدادی و ارائه خدمت به بیش از 42 هزار تن

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ١٨ استان کشور از شب گذشته درگیر برف و کولاک بوده و خدمات امدادی لازم به 42 هزار و 430 تن ارائه شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر؛ ناصر چرخ‌ساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، ایلام، تهران، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان در دو روز گذشته شاهد بارش برف و وقوع کولاک بوده‌ایم، اظهار کرد: بر این اساس نیروهای هلال‌احمر در این استان‌ها در آماده‌باش کامل بوده و در ٦٣ محور مواصلاتی خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند. 

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به 42 هزار و 430 تن از متاثران از برف و کولاک، گفت: به علاوه خدمات لازم به 26 مصدوم ارائه و 15 تن از مصدوماان که 11 تن آن‌ها زن باردار و 4 تن بیمار و مصدوم بودند به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام ارائه خدمات سرپایی به ١١ تن در برف و کولاک دو روز گذشته، تصریح کرد: به علاوه 30 هزار و 600 تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و عملیات رهاسازی برای یک‌هزار و 893  دستگاه خودرو از برف انجام شد.

وی با اشاره به بکارگیری٢٠٠ تیم عملیاتی شامل ٧٩٠ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمت به مردم، گفت: به علاوه 23 هزار تخته پتو، 600 بسته غذایی، 500 بطری آب معدنی، 400 قوطی انواع کنسرو، 2 هزار قرص نان، 100 کیلوگرم خرما، 4 هزار و 400 بسته بیسکویت میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
42000 نفر !!!!!!!!!!!!!!!!!، آمار نجات از نوع جهان سومی که حتی آمریکا نیز چنین ادعایی نداره

مگه هر چی هلال احمر بگه رو باید تیتر کنید؟؟؟؟
اینها هر ماشینی تو جاده رد میشه رو جز آمار نجات یافتگان از مرگ توسط خودشنو بحساب میارن
واقعا چند نفر به مردم تو جاده کمک میکنن !!!!!؟؟؟؟
آخرین اخبار