اردبیل؛

بارش بیش از نیم متر برف در دامنه‌های سبلان

فرماندار مشگین‌شهر گفت:‌ بارش برف که از صبح امروز در این شهرستان آغاز شده سبب شد تا بیش از نیم متر برف دامنه‌های کوه سبلان را فرا بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی افزود:‌ بارش برف که از صبح امروز در شهرستان مشگین‌شهر آغاز شده سبب شد تا بیش از نیم متر برف دامنه‌های کوه سبلان را فرا بگیرد.

وی از باز بودن تمامی راه‌های و محروهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: با تلاش ماموران راهداری در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان مشگین‌شهر بازگشایی شده و تردد در همه این محورها حتی در راه‌های روستایی شهرستان جریان دارد.

امامی با قدردانی از نیروهای امدادی و راهداری برای تلاش در امر خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر افزود:‌ با تلاش این نیروها و استقرار آنها در جاده‌های شهرستان شاهد خدمات‌رسانی شایسته و مناسب به مسافران و تردد‌کنندگان از مسیرهای شهرستان مشگین‌شهر هستیم.

فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: به‌دلیل بارش برف و کولاکی بودن محورهای مواصلاتی برای امدادرسانی هر‌چه زودتر به حادثه‌دیدگان و در راه‌ماندگان احتمالی در شهرستان مشگین‌شهر و نیز ایجاد تسهیل در تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه در حال حاضر نیروهای امدادی و راهداری در شهرستان در حالت آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.