مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز فعالیت 46 اکیپ راهداری با آغاز فصل سرما در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه افزود: همزمان با آغاز فصل سرما و در آستانه زمستان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های مرتبط طرح زمستانی خود را برای خدمات‌رسانی به هموطنان آغاز کرد تا در فصل زمستان با آماده‌باش کامل در خدمت‌رسانی به رانندگان و مسافران در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آماده و مهیا باشیم.

وی با بیان اینکه راهداران با 185 ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین طرح زمستانی خود را آغاز کرده‌اند، گفت: ما از ظرفیت 49 دستگاه ماشین‌آلات بخش خصوصی نیز در فصل زمستان استفاده خواهیم کرد.

محبت‌خواه با بیان اینکه در طرح زمستانی از ظرفیت 9 راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه موقت و سیار نیز استفاده خواهیم کرد، بیان کرد: تلاش ما بر این است تا با استفاده از این ظرفیت و توان بالا بتوانیم در طرح زمستانی امسال نیز با کمترین حوادث شاهد بیشترین خدمات‌رسانی به هموطنانمان باشیم.

وی افزود: ما از ظرفیت 11 انبار نمک و شن خود نیز با ذخیره‌سازی 6 هزار تن نمک استفاده خواهیم کرد تا با نمک‌پاشی به موقع و سریع‌تر راه‌های مواصلاتی استان در زمان برف آماده تردد راحت و سهل باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.