مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: لیست نفرات مد نظر مجید جلالی پس از دیدار با ذوب آهن در اختیار ما قرار می گیرد و براساس آن برای جذب بازیکن اقدام می کنیم.

رضایی: لیست جلالی پس از دیدار با ذوب آهن اعلام می شودبیت اله رضایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تقویت تیم سایپا در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: برای تقویت تیم سایپا منتظر برنامه مجید جلالی هستیم و براساس برنامه های سرمربی تیم چند بازیکن را جذب خواهیم کرد.
 
وی افزود: قرار است جلالی پس از دیدار دوستانه با ذوب آهن در نشست با مسئولان باشگاه لیست نفرات مد نظر خود را در اختیار ما قرار دهد و پس از گرفتن این فهرست به دنبال جذب بازیکن می رویم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا تهران در مورد برآیند نتایج این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بیان کرد: خوشبختانه سایپا با قرار گرفتن در رتبه پنجم و نزدیکی با صدر جدول وضعیت مناسبی دارد، هر چند از جام حذفی به دلیل بدشانسی و هدر دادن فرصت ها مقابل تراکتورسازی کنار رفتیم اما دیدار مقابل استقلال من را برای پیشرفت تیم در ادامه فصل امیدوار کرد. هر چند هدف اصلی سایپا در نیم فصل دوم کسب سهمیه آسیا است و براساس این هدف در دور برگشت لیگ پیش می رویم.
 
رضایی در مورد این که چند بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل به سایپا اضافه می شوند یا از این تیم جدا می گردند اظهار کرد: بین 2 یا3 بازیکن را به طور حتم جذب می کنیم اما در صورت لیست خروجی ابتدا باید برنامه های جلالی را بررسی کرده و آن گاه درباره تعداد نفرات این لیست اظهار نظر کنیم هر چند تمام بازیکنان سایپا در لیگ پانزدهم برای موفقیت تیم زحمت کشیده و باید از آنها تقدیر کرد.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رضایی ، جلالی ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار