نایب رئیس اول کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امیدواریم جهانگیری قبل از سفر به البرز پروژه‌های ملی این استان را مدنظر قرار داده باشند.

عففقبه گزارش خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد کلیوند نایب رئیس اول کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (دوشنبه16آذر )مجلس گفت: جا دارد از حرکت بسیار قوی اربعین که یک منشور و یک سند بین‌المللی است و در راه تحقق عدالت بود قدردانی کنم و همچنین رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) را تسلیت عرض می‌کنم.

او در ادامه اظهار داشت: اخیرا شاهد حرکت‌های جدید تروریستی در خاورمیانه هستیم که توسط کشورهای حافظ و تحریک کنندگان تروریست هستند انجام می‌شود و اسناد کشف شده نیز حمایت این کشورها را ثابت کرده است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها تصریح کرد: کشورهای ترکیه، قطر و عربستان اگر به فکر بشریت و جان و مال کشورهای سوریه، بحرین و یمن هستند باید مسیر عقلانی و آینده‌نگری نسبت به موقعیت استراتژی این کشورها داشته باشند و هرچه سریعتر خود را از عوامل بسیار پیش پاافتاده خارج کنند. زیرا کشورهای خاورمیانه از این گونه برنامه‌ها مطلع هستند و فریب آنها را نمی‌خورند.

او خاطر نشان کرد: مسئله منا و قربانیان را در سال 94 فراموش نخواهیم کرد و دستگاه دیپلماسی و سازمان حج و زیارت باید با جدیت این مسئله را دنبال کند. آشفتگی عمل در خاورمیانه، عراق، یمن، سوریه، بحرین و افغانستان توسط جهان‌خواران استکبار یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل، عربستان، قطر، امارات، ترکیه و وابستگان به آنها تنها برای آن است که ذهن جهان اسلام را از فلسطین دور کنند اما فلسطین پاره تن اسلام است و ما هیچگاه موضع فلسطین را فراموش نخواهیم کرد.

کلیوند در پایان خاطرنشان کرد: حضور معاون اول رئیس جمهور در البرز را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم جهانگیری قبل از سفر توجه خاص به پروژه‌های ملی استان مانند اتوبان شهید همت و اعطای سازمان تشکیلات اداری ادارات شهرستان تازه تأسیس فردیس و همچنین اصلاح پایه‌های بودجه استان تازه تأسیس البرز را مدنظر قرار داده باشند.


انتهای پیام/

                  برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار