نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ روحیه ضد استکباری دانشجویان یکی از ابعاد ارزشمند جامعه دانشجویی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کمال‌الدین پیرمؤذن در دیدار با جمعی از دانشجویان در اردبیل در آستانه روز دانشجو، اظهار کرد: حفظ روحیه ضد استکباری دانشجویان یکی از ابعاد ارزشمند جامعه دانشجویی است که با تقویت و توانمندی‌ آن می‌توان حرکت‌ها و ترفندهای خبیث استکبار را به نقطه ذلت و نابودی کشاند.

وی گفت: فرصتی مغتنم برای ادای احترام و تکریم نسبت به منزلت والای آگاهی‌بخشی، خردورزی و دانش‌اندوزی در جامعه پیش آمده که جا دارد یوم دانشجو را گرامی بداریم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد:‌ این روز یادآور خروش اعتراض دانشجویان در برابر دیکتاتوری شاه و ایادی استکبار است که امیدوارم در تداوم این حرکت‌ها همچنان اصل جنبش دانشجویی و حرکت‌ آن به سمت عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار باشد.

پیرمؤذن افزود: امیدواریم مطالبات به حق سیاسی و صنفی دانشجویان به جد مورد توجه و رسیدگی صاحب‌منصبان قرار گرفته و دانشجویان همواره در کانون توجهات آنها قرار گیرند.

وی در ادامه بیان کرد: باید مراسم‌های سخنرانی در دانشگاه‌ها به خوبی و در کمال آزادی در قالب مفاد قانون اساسی برگزار شود تا با پاکسازی عناصر تندرو، خودسر و پرخاشگر در دانشگاه‌ها رفتارهای غیرقانونی تشنج‌آفرین در آیین‌های سخنرانی دانشگاه‌ها به حداقل برسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.