رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب با انتقاد از مشخص‌نبودن مکان استقرار این نهاد گفت: دولت در مقطعی بر احیای خانه احزاب اصرار می‌کرد، اما امروز آن را فراموش کرده است.

احمد شریف رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سابقه تعیین مکان استقرار دائم برای خانه احزاب به عنوان یک نهاد صنفی و سیاسی اظهار داشت: ابتدا قرار بود که در تقاطع خیابان وحدت اسلامی و ابوسعید تهران، جایی در اختیار ما قرار داده شود اما مکان پیشنهادی به علت کوچکی فضا و محدودیت دسترسی منتفی شد.

وی افزود: بعد از آن، شهرداری تهران پیشنهاد مکان جدیدی را در خیابان برزیل مطرح کرد اما بحث‌هایی پیرامون این مکان به وجود آمد از جمله اینکه گفته شد این مکان در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری است یا اینکه زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه شورایاری محله با واگذاری مکان مزبور به خانه احزاب مخالفت کرده است. 

شریف در ادامه تاکید کرد: انتظار داریم که مسئله مشخص‌نبودن مکان  خانه احزاب هرچه زودتر حل شود چراکه این بلانکلیفی به فعالیت‌های این نهاد خصوصا در آستانه انتخابات ضربه می‌زند.

به گفته شریف، مسئولان کمیته‌های خانه احزاب تعیین شده‌اند اما برای برگزاری جلسات و تعیین اعضای خود نیاز به مکان معین دارند که چنین شرایطی مهیا نیست.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد مکان جدید برای خانه احزاب نیز گفت: اخیرا رایزنی‌هایی انجام شده اما متاسفانه هنوز گزینه جدیدی به ما پیشنهاد نشده است.

شریف همچنین با بیان اینکه متاسفانه شهردار تهران هنوز به وعده اش مبنی بر تعیین تکلیف مکان خانه احزاب عمل نکرده است، افزود: ما از قالیباف انتظار داریم که باتوجه به امکانات بالای شهرداری تهران، هرچه سریع‌تر مکانی را در اختیار خانه احزاب قرار دهد.

وی درباره نحوه تشکیل ‌جلسات خانه احزاب با وجود نبود مکان مشخص نیز گفت: فعلا جلسات ما در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار می‌شود. 

شریف در پایان ضمن ابراز تاسف از شرایط جاری خانه احزاب خاطرنشان کرد: دولت زمانی بر تشکیل دوباره خانه احزاب اصرار می‌کرد اما امروز آن را فراموش کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار