تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با دبل دبل بهنام یخچالی و درخشش ادگار سوسا میزبان خود، ثامن مشهد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال ثامن مشهد و پتروشیمی بندرامام، ساعت 16:30 امروز در مشهد آغاز شد. 

تیم پتروشیمی که دیدار رفت را با حداقل اختلاف به ثامن در ماهشهر واگذار کرده بود از ابتدا برتری خود را به میزبان دیکته کرد تا کوارتر نخست را 20 بر 14 به سود خود تمام کند. 

در کوارتر دوم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و این تیم میزبان بود که به برتری 21 بر 19 رسید اما در مجموع  شاگردان مهدی صاحبیان نیمه نخست را 39 بر 35 به پتروشیمی بندارامام واگذار کردند. 

رقابت شانه به شانه دو تیم در کوارتر سوم هم ادامه داشت و باز هم تیم میزبان بود که برتری خفیف 23 بر 22 رسید تا در مجموع سه کوارتر 61 بر 58 از شاگردان مهران شاهین‌طبع عقب باشد. 

با آغاز کوارتر چهارم، مشهدی‌ها امیدوارانه به بازی ادمه دادند اما درخشش ادگار سوسا، گارد راس دومنیکنی پترو که با بازی درخشان بهنام یخچالی، شوتینگ گارد ماهشهری‌ها توام شده بود، کار را برای ثامن سخت کرد. 

حتی 5 فوله شدن موسی نبی‌پور هم به کمک شاگردان صاحبیان نیامد تا در پایان پتروشیمی بندرامام به برتری 94 بر 83 برسد و با این پیروزی همچنان رتبه دوم جدول را در اختیار داشته باشد. 

در پایان این دیدار ادگار سوسا با 24 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد و بهنام یخچالی هم با بازی خوب خود، دبل دبل کرد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار