مدیرعامل تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن تاکید کرد این تیم منحل نمی‌شود و رئیس هیات استان اصفهان هم تصریح کرد این هیات همچنان به نماینده نصف جهان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از زمزمه‌های انحلال تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان سراغ مدیرعامل این تیم رفتیم. احمد رضایی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: انحلالی درکار نیست و تا این لحظه هیچ تصمیمی درباره این موضوع نگرفته‌ایم. 

وی اضافه کرد: تیم آینده‌سازان میهن امروز هم به میدان می‌رود و مقابل شهرداری اراک قرار می‌گیرد. 

از سوی دیگر، محسن صادق‌زاده، رئیس هیات بسکتبال استان اصفهان، اظهارنظر درباره موضوع کناره‌گیری تیم آینده‌سازان میهن را در حدود اختیارات مسئولان این باشگاه دانست و گفت: هیات بسکتبال استان اصفهان تا کنون هرآنچه توانسته برای باشگاه آینده‌سازان میهن انجام داده است. تردید نکنید از این به بعد هم هر کاری بتوانیم برای نماینده استان انجام می‌دهیم.

تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن، در پایان هفته نهم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال با یک پیروزی، هشت شکست و 10 امتیاز در رتبه نهم جدول رده‌بندی سوپرلیگ بسکتبال ایران قرار گرفته است. این در حالی است که مشکلات مالی به شدت گریبانگیر این تیم شده تا زمزمه‌هایی مبنی بر انحلال نماینده نصف‌جهان شنیده شود. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار