تعداد موارد تعرض نظامیان صهیونیست به روزنامه نگاران در ماه نوامبر به 49 مورد رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی ؛ خبرگزاری فلسطین (وفا) در گزارش ماهانه خود درخصوص تجاوزات صهیونیست‌ها به حقوق روزنامه نگاران اعلام کرد: نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنان به تعقیب و هدف قرار دادن روزنامه نگاران با گلوله جنگی، گاز اشک آور، ضرب و شتم و بازداشت مستقیم ادامه می دهند.
در این گزارش آمده است: نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیست در چارچوب سیاست های برنامه ریزی شده برای مصادره حقایق، بستن دهانها، سرکوب آزادی، سرپوش گذاشتن بر جنایت روازنه خود در حق شهروندان بیگناه و جلوگیری از رساندن پیام روزنامه نگاران به افکار عمومی جهان به بازداشت و تحویل آنها به دادگاه ادامه می دهند.

این روزنامه در ادامه این مطلب نوشت: نیروهای اشغالگر صهیونیست ماه گذشته بازداشت های خود را علیه روزنامه نگاران و نهادهای رسانه ای و آزادی بیان در سرزمینهای اشغالی افزایش دادند.

در این گزارش تاکید شده است: نهادهای حقوقی، اتحادیه ها، سندیکاهای روزنامه نگار عربی و بین الملل باید برای توقف جنایات صهیونیست ها و حمایت از روزنامه نگاران فلسطینی و مقابله با جنایات و تجاوزات روزانه صهیونیست ها در حق روزنامه نگاران کمپین های بین المللی به راه اندازند.

در این گزارش آمده است که شمار روزنامه نگاران زخمی بر اثر شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور و ضرب و شتم در ماه گذشته به 21 نفر رسیده است.

این منبع در پایان نوشت: شمار روزنامه نگارانی که بازداشت شده اند و کارت خبرنگاری از آنها گرفته شده است به یازده نفر می رسند. همچنین 17 مورد تجاوز در حق نهادها و تجهیزات رسانه ای در سرزمینهای اشغالی صورت گرفته است.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار