رییس هئیت جودو استان تهران گفت: رستگار برگردن جودو کشور دین دارد من وظیفه خودم دانستم که از طرف هیئت جودو استان تهران از وی به خاطر حمایت‌هایش قدردانی می‌کنم.

بلوطی: رستگار برگردن ما و جودو کشور دینی دارد
داود بلوطی رییس هئیت جودو استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من به عنوان یک فرد خدمتکار به جامعه جودو و نماینده جودوکاران استان بزرگ تهران از زحمات بی‌دریغ رستگار در این مدت چند سالی که در راس فدراسیون جودو بودند قدردانی می‌کنم. وی در این مدت کمک زیادی به جودو به ویژه جودوی پایتخت کرد و امیدوارم هر کجا هست موفق و سربلند باشد.

 وی در این مدت تلاش‌های زیادی برای پایه جودو کرد و تلاششان برای آینده جودو بود که جا دارد من به عنوان نماینده جودوکاران تهران و رییس هیئت جودو استان تهران به وی خدا قوت بگویم و برایشان آرزوی سلامتی داشته باشم.

بلوطی در خصوص سرپرست فدراسیون جودو اظهار داشت: خدابخش را تا حدودی می‌شناسم وی کاراته کار است و زمانی هم نایب رییس فدراسیون کاراته را بر عهده داشت. وی هم شخص کار بلدی است و مدیریت خوبی دارد.

رییس هیئت جودو استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: رستگار برگزدن ما و جودو کشور دینی دارد که من وظیفه خودم دانستم تا از وی به خاطر حمایت‌ها و تلاش‌هایی که در این چند سال در جودو انجام دادند تشکر و قدردانی کنم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار