فرماندارو مسئول ستاد خدمات هماهنگی سفر به زائرین پیاده در شهرستان چناران گفت: در هر شبانه روز بیش از 3هزار نفر در 25 نقطه محل اسکان و پذیرایی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد پرویزیان که به همراه امام جمعه و برخی مسئولین ستادهماهنگی از چگونگی خدمات دهی و اسکان این اماکن بازدید می کرد -افزود: تمامی ظرفیت های مردمی ، دولتی و نهادهای شهرستان برای خدمات دهی بهتر به زائرین عاشق بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در میقات الرضا چناران به خدمت گرفته شده است.

وی ازارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران خبر داد و افزود : سپاه پاسداران شمال شرق و شرکت سپاد با استقرار بیمارستان صحرایی در پل گلبهار خدمات درمانی بهداشتی و دارویی به زائرین پیاده ارائه می کنند.

فرماندار چناران با اشاره به استقرار آمبولانس و هلال احمر در 4 نقطه افزود : در 24 ساعت گذشته 10نفر با این آمبولانسها به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی افزودهمچنین به منظور افزایش بهرمندی معنوی زائرین از سوی اداره تبلیغات اسلامی 24 روحانی به محل های اسکان اختصاص داده شده تا نسبت به تشکیل حلقه های معرفت وامورات فرهنگی و مذهبی اقدام کنند.

/انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.