معاون اسکان و پذیرایی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت:با بارش نخستین برف در مشهد این کلانشهر آمادگی اسکان اضطراری زائران مسافران برای وضعیت بحران را دارد.

آماده باش مشهد برای اسکان اضطراری زائران رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد موسوی اظهار کرد: دستگاه های مسوول و فعال در زمینه اسکان اضطراری زائران شامل معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی، فرمانداری، ادارات کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، سپاه پاسداران و شهرداری مشهد در کنار ظرفیت های خیران نسبت به ساماندهی این امر مبادرت دارند.

وی گفت: با توجه به قرار داشتن در دهه پایانی صفر، ورود زائران و نیز برودت هوا و بارش برف امکان اسکان اضطراری زائران و مسافران و خدمات رسانی به آنها میسر شده است.


موسوی اظهار داشت: هم اینک مشهد میزبانی زائران پیاده و اسکان اضطراری آنان را آغاز کرده است و تاکنون افزون بر 18 هزار نفرشب گنجایش اسکان اضطراری در مشهد آماده شده است.

معاون اسکان و پذیرایی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: این گنجایش در محل هایی از جمله نمایشگاه بین المللی، سالن های ورزشی، سالن های شهرداری و حسینه ها آماده سازی و فراهم شده است.

کلانشهر مشهد در مجموع با گنجایش 300 هزار نفر اقامت، میزبان و پذیرای زائران حرم رضوی است.
بر اساس پیش بینی در دهه پایانی ماه صفر مشهد سه و نیم میلیون نفرشب اقامت زائر و مسافر در مشهد صورت می گیرد.

مشهدالرضا در روزهای پایانی ماه صفر میزبان سه میلیون زائر و مسافر شامل 300 هزار زائر پیاده است .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.