سرپرست تیم ملی وزنه برداری نوجوانان گفت: سومین دوره اردوهای ملی پوشان نوجوان برای حضور در مسابقات جهانی از 20 آذر آغاز می شود.

جعفر ذبیحی سرپرست تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در گفتگو با خبرنگار سایرحوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان جهان مهر ماه 95 در مالزی برگزار می‌شود به همین منظور ملی پوشان این رده را برای این مسابقات آماده می کنیم به همین منظور سومین اردوی آماده سازی از 20 آذر در مجموعه ورزشی کارگران آغاز خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: این دوره 2 هفته طول می کشد و برای اینکه نوجوانان از درس عقب نیافتند از آنها خواستیم  کتابهایشان را با خود بیاورند و تا علاوه بر تمرینات وزنه برداری مطالعه هم کنند.
 
ذبیحی در ادامه گفت: قبل از عید نیز یک اردوی آماده سازی خواهیم داشت.
 
وی عنوان کرد: برای رقابت های جهانی 3-4 سالی وقفه پیش آمد و تیم اعزام نشد اما با زحمات مرادی رئیس فدراسیون سال 95 به این مسابقات اعزام خواهد شد.
 
ذبیحی تاکید کرد:دوست داریم برای مسابقات جهانی مالزی با ترکیبی کامل اعزام شویم باید ببینیم فدراسیون چه نظری دارد.
 
وی گفت: بعد از 10-20 روز از رقابتهای جهانی، مسابقات قهرمانی آسیا را در کشور ژاپن خواهیم داشت که به آن هم رهسپار خواهیم شد.
 
وی عنوان کرد:ما برای وزنه برداری بزرگسالان پشتوانه سازی و برای نوجوانان آینده سازی می کنیم، برای این اردوها امکانات خوبی در اختیارمان است.
 
ذبیحی خاطر نشان کرد:حضور دوباره در رقابتهای جهانی می تواند تجربه خوبی برای نوجوانان باشد و مثمر ثمر واقع شود و تجربه اندوزی کنند.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار