نفرات برتر مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور در دسته 56 کیلوگرم لحظاتی پیش اعلام شد.

نتایج مسابقات وزنه‌برداری جوانان دسته 56 کیلوگرمبر اساس گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران در وزن 56 کیلو از صبح امروز در شهر مسجد سلیمان برگزار شد و طی آن نفرات برتر مشخص شدند.

در این رقابت‌ها میلاد رضایی از کردستان در سکوی نخست ایستاد.

در این گروه 7 شرکت کننده حضور داشتند که شامل میثم چغاد از کردستان، مهدی بیرالوند از لرستان، محمد محمدی از اصفهان، امیر نارمی به همراه عودی از سیستان و بلوچستان و سجاد لاله‌زار از کرمانشاه و میلاد رضایی از کردستان قهرمان این وزن بودند.

رقابت های وزنه‌برداری جوانان کشور تا روز جمعه 15 آبان ادامه دارد، در این مسابقات سجاد انوشیروانی و کادرفنی در محل برگزاری هستند و از نزدیک شاهد رکوردزنی جوانان هستند، این مسابقات که یادواره شادروان بهمن مطلق است حکم انتخابی تیم ملی هم دارد.

*همدان میزبان مرحله سوم مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری

حسین مقامی در این خصوص گفت: هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به میزبانی همدان برگزار خواهد شد، فعلا به خاطر تداخل با اعزام تیم ملی به رقابت های جهانی زمان آن چند روز دیگر مشخص می‌شود.

*استعفایم شایعه‌ای بیش نبود

دبیر فدارسیون در این مورد افزود: استعفایی در کار نبوده است برای کاری به قزوین رفته بودم و همچنین چیزی وجود ندارد و آنرا تکذیب می‌کنم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رقابت ، تیم ملی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار