رئیس اداره امداد و تسهیلات زائران آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه آخر ماه صفر 23 ایستگاه استقبال از زائران پیاده از سوي اين اداره در سطح شهر مشهد برپا مي شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسين راست ن‍‍ژاد گفت: اين اداره در تمامي حوزه هاي كاري نيروهاي افتخاري را به صورت اماده باش برای خدمت رسانی به زائران پیاده در ایستگاه‌ها مستقر کرده که علاوه بر شیفت خدمتی‌اشان یک شیفت به آنها اضافه شده است.

رئیس اداره امداد و تسهیلات زائران آستان قدس رضوی، تصریح کرد: نيروهاي بخش صندلي چرخدار و بخش گمشدگان اين اداره از نيروهاي فعال در ايام هستند.

وي افزود: طرح يا معين الضعفاء در اين ايام باوجود شرایط مناسب زمانی در 3 نوبت در هفته در رواق دارالكرامه حرم مطهر رضوي برگزار مي شود.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) ، وفات رسول اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع)، گفت: با برپایی ايستگاه هاي پذيرايي خدماتي نظير اسكان، غذاي گرم در هر سه وعده و خدمات بهداشتي و درماني به زائران ارائه می‌شود و همچنین در داخل شهر و در مساجد، حسينيه ها و مدارس امكان اسكان برای این عزیزان در زمان حضورشان فراهم شده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.