شیراز؛

کشف محموله های قاچاق ميليونی در شهرستان مرودشت

با اجرای طرح مقابله با ورود کالاهای قاچاق در سطح شهرستان مرودشت، کالاهای سیگار و برنج قاچاق كشف شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری شهر سیدان در بازرسی از منزل فردی به نام " الف – ل" موفق به کشف تعداد 14 هزارو 360 نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.


سرهنگ دوم دلاور القاصی مهر افزود: در هیمن راستا نیز ماموران کلانتری 12 بعثت هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسی از آن تعداد 25 هزار و 230 نخ سیگار خارجی و قاچاق کشف كردند.


وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی درودزن نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری،‌ از یک دستگاه کامیون مقدار 6 تن برنج خارجی که فاقد مجوز قانونی و گمرکی بود را کشف و خودرو را توقیف كردند.


فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: کارشناسان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را در مجموع بیش از 380 میلیون ریال برآورد کردند.


سرهنگ دوم القاصی مهر با بیان اینكه پدیده شوم قاچاق که صدمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد داخلی وارد می کند، از شهروندان درخواست كرد؛ در صورت آگاهی از فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 در اختیار ماموران قرار دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام


برچسب ها: کشف ، قاچاق ، میلیونی ، مرودشت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.