اصفهان؛

لبیک یا رسول الله در 97 بقعه متبرکه استان اصفهان

در هفته وقف 39 خیمه معرفت در جوار بقاع متبرکه برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری تصریح کرد: همزمان 28 صفر سالروز رحلت رسول مکرم اسلام (ص) ویژه برنامه‌ای با عنوان "لبیک یا رسول ا..." در 97 بقعه متبرکه استان اصفهان برگزار می‌شود. 

وی ابراز کرد: همچنین در جوار 116 بقعه متبرکه استان اصفهان، زیارت از راه دور پیامبر اکرم (ص) با عنوان "ازبعید" قرائت می‌شود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در ادامه افزود: همزمان با فرا رسیدن هفته وقف نیز 39 خیمه معرفت در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان برپا می‌شود که در آن‌ها غرفه‌هایی همچون غرفه ویژه کودک و نوجوان، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، مشاوره خانواده و دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا می‌شود. 

امیری با بیان اینکه در هفته وقف همچنین 48 ایستگاه "همه واقف باشیم" با هدف و رویکرد ترویج و ترغیب مردم مومن و ولایتمدار به ایجاد وقف در جوار بقاع متبرکه برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این ایام در راستای اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی و مذهبی نیز از 116 مُبلّغ بومی و اعزامی در جوار بقاع متبرکه استفاده می‌شود. 

وی اظهار کرد: در راستای اجرا و تامینهزینه‌های این مراسم علاوه بر مشارکت‌های خیّرین، از ظرفیت‌های موقوفات غیر متصرفی مرتبط با موضوع و اجرای نیات غیر مقید در امامزادگان مجری طرح نیز استفاده شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.