استاندار قزوین گفت: در 2 روز گذشته نزدیک به ۱۲ هزار نفر از مسافران که بیشتر آن ها را زائران اباعبدالله الحسین (ع) تشکیل می‌دهند در استان قزوین اسکان یافتند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی افزود: تمامی مدیران و دست اندرکاران در تمامی نقاط استان قزوین مستقر و در حال تلاش هستند تا بتوانند مردم در راه مانده را به سمت مساجد و اماکن مذهبی هدایت کنند تا بدین وسیله شرایط اسکان برای مردم فراهم شود.

همتی گفت: با استان‌های همجوار هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است تا مسافران دیگر به سمت استان قزوین حرکت نکنند چرا که در جاده‌ها شاهد باد شدید و کولاک هستیم و تردد غیر ممکن است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مدیران استان قزوین در محورها حضور دارند و کیفیت خدمات رسانی توسط مجموعه‌های مختلف نظارت می‌شود تا در صورت مشاهده نقص‌ به سرعت آنها را برطرف کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه خوشبختانه عموم مردم از نحوه خدمات رسانی اعلام رضایت می‌کنند، بیان کرد: عموم مردم زائران اربعین هستند و با توجه به امکانات و پذیرایی صورت گرفته در کشور عراق انتظار دارند تا خدمات‌رسانی به صورت مطلوب ارائه شود.

همتی گفت: وزیر کشور لحظه به لحظه شرایط را دنبال می‌کند و از استان‌های همجوار هم خواسته شده تا در آمادگی کامل به سر ببرند تا به محض اعلام نیاز به کمک تیم امدادرسانی قزوین حرکت کنند.

وی افزود: بارش برف و کولاک در روزهای اخیر تجربه‌ای شد تا در روزهای آینده با آمادگی بیشتری به استقبال زمستان و بحران‌های احتمالی در این فصل برویم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه تا صبح امروز گشت‌های ویژه در جاده‌ها انجام می‌شود تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود اظهار داشت: البته ما ظرفیت بزرگی به نام مردم را هم داریم که در صورت افزایش مشکلات در حوزه اسکان از آنها استفاده خواهیم کرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.