فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبری از تمام امکانات ورزشی ارتش در جهت گسترش ورزش استفاده خواهیم کرد.

احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به خاطر این که ورزش در تمامی اقشار و همه زمینه‌های موجود رشد پیدا کند از مسئولین یگان‌ها و معاونین نیروی زمینی به عنوان رییس‌های هیات ورزش استفاده کردیم.

وی افزود: طی احکامی به 42 هیات ورزشی مختلف که در نیروی زمینی فعالیت می‌کنند هماهنگ کردیم که بتوانیم نظرات جدیدی اضافه کنیم و اگر خدا بخواهد بتوانند کار ورزش را در مجموع نیروی زمینی که با قدرت به جلو برود این حرکت را شتابنده‌تر کنند و به رسالت اصلی که از ورزش در نیروی زمینی ارتش مدنظر می‌باشد دسترسی پیدا کنند.
 
پوردستان ادامه داد: توجه به ورزش همگانی که یکی از تدابیر مهم رهبری نیز می‌باشد و ما در تمامی طبقات که شامل سربازان، که جوان‌ترین افراد هستند گرفته تا افرادی که مشغول به خدمت در سال‌های پایانی در این ارگان هستند موظف به شرکت در ورزش همگانی نیز کرده‌ایم.

وی افزود: در این خصوص برای هیچ کس فرقی ندارد و حتی جانبازان و آن‌هایی که بیماری دارند با تجویز پزشک باید در ورزش شرکت کنند و یا حتی یک راه ساده بروند، ما داریم دنبال می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در ورزش کوی‌های سازمانی که جمعیت بسیار زیادی حتی بیشتر از شاغلین هستند و مشغول زندگی می‌باشند توجه زیادی داریم، که از انجام این حرکت قصد یک استعدادیابی خوب کردیم و در بخش خواهران و سربازان بسیار خوبی را در رشته‌های مختلف ورزشی کشف کردیم و با تزریق آن‌ها در آینده به ورزش کشور پشتوانه‌ای قوی را ساختیم.

پوردستان ادامه داد: نیرو زمینی ارتش زمینه‌های بسیار زیادی را با ایجاد 28 رشته ورزشی فعال افتخار به انجام این کار شده است.
 
وی در خصوص تجلیل از قهرمانان گفت: از بخشی از نیروها که توانسته‌اند در نیرو زمینی خدمت می‌کردند و در ادامه جذب تیم‌های ملی شدند و کسب مدال کردند مانند افرادی چون خانم الهه احمدی و آقای صمدی که در رشته پرورش اندام و همچنین موسوی در رشته کوراش و افراد حاضر در المپیک از نفرات نیروی زمینی بودند تجلیل کردیم.
 
وی ادامه داد: سربازان می‌توانند در تیم‌های نیروزمینی بدون هیچ نگرانی به ورزش و انجام خدمت برسند.
 
پوردستان در پایان گفت: نیروزمینی به طور قطع در رشته سیزم فعالیتی را در ورزش دوچرخه‌سواری و سایر رشته‌ها تیم‌های مختلف و علاوه بر المپیک، در سیزم هم نیروی زمینی یکی از پایه‌های اصلی نفرات شرکت کننده در این فعالیت‌ها باشد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار