هفته دوم لیگ وزنه برداری جوانان، هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان و قهرمانی پیشکسوتان کشور با اعلام زمان قطعی از سوی کمیته مسابقات فدراسیون وزنه بداری مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات لیگ وزنه برداری در رده سنی جوانان باشگاههای کشور طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ( 24 و25 آذر ) به میزبانی ساری و تیم کوثر برگزار می شود و هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاههای کشور روزهای یک شنبه و دوشنبه (6 و7 دی) به میزبانی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب خوزستان برگزار می گردد.
همچنین پس از 4 سال وقفه، مسابقات وزنه برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور دربندرعباس انجام می شود که دوازدهمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی استان هرمزگان و شهرستان بندر عباس که به نوعی (انتخابی تیم ملی) نیز است از چهارشنبه تا شنبه ( 9 تا 12 دی ماه) انجام می پذیرد. این دوره رقابتهای انتخابی برای اعزام تیم ملی پشکسوتان به مسابقات وزنه برداری جام جهانی ژاپن در فروردین سال 1395 در شهر توکیو است..
همچنین در پایان گزارش لازم به ذکر است پس از پایان هفته اول لیگ جوانان باشگاههای کشور که با حضور 5 تیم برگزار می شود، تیم نیروی زمینی ارتش با 613 امتیاز مقام نخست را به اختصاص داده است و تیم ذوب آهن اصفهان با 1807 امتیاز درصدر جدول لیگ 7 تیمی لیگ برتر بزرگسالان قرار دارد.


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار