نمایشگاه نقاشی باعنوان گندم زار وباموضوع فضاهای سنتی زندگی عشایری ومعماری های سنتی22 آذرماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانمحمدعلی حدت  آثار خود را که به سبک رئال واقع گرایانه است 22اثربا تکنیک آبرنگ ،گواش ورنگ وروغن ذکر کرد واین در حالی است که تابلوهای مساجد اصفهان و پرتره‌ها با تکنیک رنگ و روغن، مضوع های عشایری با گواش و معماری مزارع قدیم با آبرنگ کارشده‌است.

هنرمند اصفهانی در خصوص موضوع نمایشگاه خود گفت:موضوع آثار این نمایشگاه معماری بافت سنتی ایران، زندگی اجتماعی مردم، زندگی عشایر و کوچ آنان و طبیعت می باشد که هدف از این کارنشان دادن واقعیت زندگی عشایر آشنائی مردم با این نوع سبک از زندگی ،برقراری یک نوع تعادل فکری با مردم و همچنین سوق دادن ذهنیت آنها به طرف هویت ملی مذهبی خود می باشد.

محمدعلی حدت در ادامه هنرنقاشی را روشی برای آرامش و سیقل روح برشمرد و گفت: هنرکار دل است وکسی که به هنر علاقه مند باشد با وجود تنگناهای مادی باز هم عاشق کارش خواهد بود چرا که عشق آمدنی است نه گرفتنی .

هنرمند پیشکسوت اصفهانی صحبتی با مسئولین صداوسیما داشت وگفت:این سازمان فراگیر است وانتظار می رود که در تبلیغ و اطلاع رسانی آثار هنرمندان بیشتر تلاش کنند تا آثاری که برای آن واقعا زحمت وسختی کشیده می شود اگرچه حمایت مالی ندارد اما مردم ان را ببینند که گمان می کنم انتظار چندان زیادی نیست.

گفتنی است ، این نمایشگاه تا روز سه شنبه اول دی ماه در این مکان جهت بازدید عموم دایرخواهد بود


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.