مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت : نقش اصلی بسیج رسانه ، جریان سازی و هدایت افکار عمومی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ لطیفی در دیدار مسئول و اعضای سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا افزود : هدف رسانه باید حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب ، ارائه خدمت به مردم و مقابله با جبهه رسانه ای دشمن باشد .

وی مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی را سه گروه مهمی دانست که باید توسط بسیج رسانه هدایت شوند و در این میان بسیج و رسانه مسئولیت و نقش مشترکی در شکل گیری  افکار مردم دارند .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد : رسانه ها برای حضور آگاهانه مردم در صحنه باید فضاسازی مناسب و  زمان بندی دقیق داشته باشند تا رسانه های بیگانه فرصت سوء استفاده و خباثت آفرینی نداشته باشند .

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا هم در این نشست با اشاره به اینکه رسانه ملی پیشرو فرهنگ سازی و جریان سازی در استان است ، گفت :  هم اکنون اعضای بیش از 300 پایگاه خبری ، خبرگزاری و نشریه در استان عضو بسیج رسانه هستند و تلاش داریم رسانه های دیداری و شنیداری را هم سو و هم نوا باهم وارد جبهه جنگ نرم در مقابل ترفندهای غیر انسانی و شیطنت آلود دشمنان نظام کنیم . 

نقیب افزود : رسانه یکی از مهمترین بخش هایی است که بسیج در آن پررنگ است از همین رو بسیج رسانه ، اصلی ترین وظیفه خود را تبیین ارزشهای اسلام و نظام در رسانه ها و مقابله با توطئه های مختلف تعیین کرده است .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.