رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: مربی کوهستان تیم ملی همزمان با آغاز سال نو میلادی کار خود را با ملی‌پوشان آغاز می‌کند.

خسرو قمری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی استقامت برای ادامه تمرینات تا حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به کیش اعزام شدند و ملی‌پوشان پیست نیز روز چهارشنبه در اهواز تمرینات خود را آغاز کردند.
 
وی افزود: در شورای برون مرزی درخواست کردیم تا در صورت گرفتن توافق دوچرخه‌سواران رشته پیست را، 2 هفته زودتر به ژاپن بفرستیم تا بتوانند در پیست استاندارد تمرین کنند اما این اتفاق در گرو توافق ژاپن و کسب روادیدها است.
 
قمری در ادامه بیان کرد: برای این 2 هفته اردوی برون مرزی 10 بانوی رکابزن به کشور ژاپن می‌روند و سایر رکابزنان در بخش آقایان 35 نفر هستند که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مجوز گرفته‌اند اما طبق گفته پیشین باید از آمادگی کیفی برخوردار باشند.
 
وی در خصوص تیم کوهستان خاطرنشان کرد: با مربی تیم ملی کوهستان در جلسه شورای کارشناسی موافقت شد و منتظر نظرنهایی هستیم که تا قبل از سال میلادی برای ادامه کار آماده شوند.
 
قمری در خصوص دعوت تیم‌های بین‌المللی کوهستان برای انجام مسابقه در استان کردستان خاطرنشان کرد: این مذاکرات هنوز صورت رسمی به خود نگرفته است و احتیاج به مصوبات و برنامه‌های خود دارد و هنوز مدیر کل ورزش استان مذاکراتی برای اطلاع‌رسانی در خصوص این مسابقه نکرده است.
 
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار