عمرانی افزود: بانوان ملی پوش ایران با هم یکدل هستند و اگر سرایط مناسب باشد می توانیم بهتر از گذشته در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم.

محبوبه عمرانی ملی پوش تنیس روی میز بانوی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تمرینات آماده سازیم را برای حضور در مسابقات جهانی مالزی و انتخابی المپیک بلافاصله بعد از انتخابی تیم ملی در اصفهان آغاز کردم، به دلیل اینکه در کلاس‌های مربیگری درجه یک شرکت کنم به اصفهان رفته بودم و در همان جا با کسانی که در اصفهان حضور دارند تمرین کردم. حالا هم 2، 3 روز است که به شهر خودم برگشته‌ام و ادامه تمریناتم را با پدرم پیگیری می کنم.

وی در خصوص مصدومیتش هم اظهار داشت: از سه یا چهار هفته، پیش از مسابقات انتخابی المپیک از ناحیه مچ دست راست آسیب دیده بودم و با مراجعه به فدراسیون پزشکی تا حدودی مصدومیتم درمان شد و توانستم در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم. حالا هم در حال ادامه مراحل درمانم هستم و قرار شد تا بعد از مسابقات آمپولی را تزریق کنم تا درمان نهایی پیش از شروع مسابقات انجام شود.

ملی پوش بانوی تنیس روی میز کشورمان در خصوص اینکه آیا برنامه اردویی برای تیم ملی پیش بینی شده است یا خیر، اظهار داشت: یک سری مسائل مطرح شده ولی به ما چیزی نگفته اند و تصورم این است که تصمیم نهایی پس از صدور حکم رئیس جدید فدراسیون اعلام می شود.

وی در ادامه در خصوص انتخاب مهرداد علیقارداشی بعنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدوارم که موفق باشند. به هر صورت همه عملکرد وی را دیدند و همین که از خانواده پینگ پنگ هستند کمک می کند تا همه زودتر با وی اخت شوند.

عمرانی در مورد پیش بینی‌اش از حضور تیم ملی در مسابقات جهانی مالزی اظهار داشت: خوشبختانه این دوره که مسابقات تیمی است برای همه خوب است زیرا همه بازیکنان به خصوص در تیم ملی بانوان احساس همدلی زیادی دارند و احساس می کنم اگر برنامه های آماده سازی خوب باشد، به دلیل اینکه مسابقات پیش از انتخابی المپیک است تلاش همه خوب است و تصورم این است که می توانم از دوره گذشته عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در پایان در خصوص شانس برای حضور در المپیک گفت: تمام تلاشم را می کنم تا آسیب دیدگی‌ام رفع شود. وظیفه من به عنوان یک پینگ پنگی این است که تمام تلاشم را به کار بندم و مطمئن هستم اگر در اوج آمادگی روحی و رونی باشم می توانم در مسابقات خوب حاضر شوم و اگر خدا بخواهد سهمیه بگیرم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار