ترکمانی از معلق ماندنش در خصوص حمایت از «شرتی شپرتی» از جانب بنیاد سینمایی فارابی خبر داد.

نادره ترکمانی، تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت فیلم «شرتی شپرتی» گفت: متأسفانه علی‌رغم تغییر مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و آمدن تابش، قول و قرارها و تغییر سیاست‌هایی که در خصوص حمایت از بخش سینمای کودک و نوجوان دادند و داشتن پروانه ساخت از سال 92-91 و تعریف کردن و مورد قبول واقع شدن فیلمنامه «شرتی شپرتی» از بهمن سال گذشته تا به امروز منتظر جواب بنیاد سینمایی فارابی هستم و هیچ‌گونه پاسخ شفاهی و کتبی به من ندادند و معلق ماندم.

وی افزود: به نظر من احترام آمیزترین شکل قضیه در جهت همکاری با فیلمساز این است که به او بگویند فیلمنامه خود را ارائه ندهید که ما حمایت نمی‌کنیم و بدترین شکل ممکن فیلمساز بلاتکلیفی و  معلق ماندن او است.

وی ادامه داد: قصه «شرتی شپرتی» بسیار شیرین، مفرح و مورد پسند کسانی است که با این گونه فیلم‌ها آشنایی دارند، اما نمی‌دانم چرا هنوز بلاتکلیف مانده و جواب قاطعی به ما نمی‌دهند؟

ترکمانی تصریح کرد: حدس می‌زنم دلیل بی‌تفاوتی و عدم تمایل فارابی در جهت همکاری و حمایت با «شرتی شپرتی» و قصه‌هایی که رویکرد قهرمان‌پرور زنانه دارد موضوعیت آن یعنی داشتن قهرمان زن است و یا بی‌اعتنایی به حوزه سینمای کودک باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بنیاد سینمایی فارابی به یک جمع‌بندی برسد و نتیجه نهایی را به ما اعلام کند تا از این سردرگمی رهایی یابیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار